عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق مطلب ارسالی ازmojtaba

یک شنبه 27 بهمن 1391
ن : مجتبی

عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق مطلب ارسالی ازmojtaba

عشق تو
شوخی زیبایی بود که خداوند باقلب من کرد..
زیبا بود اما شوخی بود...‏!‏
حالا تو بی تقصیری...‏!‏
خدای توهم بی تقصیر است...‏!‏
من تاوان اشتباه خود راپس میدهم
تمام این تنهایی تاوان‏"جدی گرفتن ان شوخی‏"است...‏!‏

 



نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت21:53---28 بهمن 1391
خداروشکر که بعضیا خوششون اومد

گلشن
ساعت17:05---28 بهمن 1391
مرسی اومدی. ی اپ جدید دیگه کردم حتما سر بزن

گلشن
ساعت17:05---28 بهمن 1391
مرسی اومدی. ی اپ جدید دیگه کردم حتما سر بزن

گلشن
ساعت12:51---28 بهمن 1391
سلاااااااااااااااامممممممممممم ممم. خوبی عزیزم. خیلی قشنگ بود. ب من سر نزنیا ی وقت میگیرنت.

آتنا
ساعت0:06---28 بهمن 1391
زیبا بود اما شوخی بود...‏!‏


لایــــــــــــــک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: جملات زیبا همراه تصویر، جملات زیبا 1، ،